Focus on the simple pleasures.

Papa Was a Rodeo - Sara Lov

I like your twisted point of view, Mike

Mike,我喜欢你观点中的扭曲

I like your questioning eyebrows

我也喜欢你眉宇间的质疑

You've made it pretty clear what you like

关于你想要的,你已经表达得很清晰

It's only fair to tell you now

为了公平起见,有些话我应该告诉你

that I leave early in the morning

清晨我将离开

and I won't be back till next year

明年才会回来

I see that kiss-me pucker forming

你撅起嘴想索一个吻

but maybe you should plug it with a beer, cause

可你还是塞瓶啤酒在嘴里吧,因为——

Papa was a rodeo - Mama was a rock'n'roll band

爸爸曾是一个杂技演员,而妈妈曾是一个摇滚乐手

I could play guitar and rope a steer before I learned to stand

在我还不会走路前,我就学会了弹吉他和玩套绳

Home was anywhere with diesel gas –

家随着汽油味四处移动

Love was a trucker's hand

货车司机的手给过我温暖

Never stuck around long enough for a one night stand

从不曾为某次一夜情而过多停留

Before you kiss me you should know

所以,在吻我前,你该知道,

Papa was a rodeo

我爸爸曾是个杂技演员

The light reflecting off the mirror ball

舞台灯反射出的光芒

looks like a thousand swirling eyes

犹如一千只旋转的眼眸

They make me think I shouldn't be here at all

它们让我觉得我根本不该来这里

You know, every minute someone dies

不是吗,每一分钟,世界上都有人死去

What are we doing in this dive bar

我们在这个潜水酒吧干嘛呢,

How can you live in a place like this

你怎会生活在这样一个地方?

Why don't you just get into my car

为何不坐上我的车呢?

and I'll take you away I'll take that kiss now, but

让我把你带去远方,让我接受你的吻吧,可是——

(boy) Papa was a rodeo...

我爸爸曾是个杂技演员……

And now it's 55 years later

55年过去了

We've had the romance of the century

我们谱写过这个世纪的传奇

After all these years wrestling gators

经历了这么多年的竞技表演生涯

I still feel like crying when I think of what you said to me

每当想起你当初说的话,我依然有种想哭的冲动

Papa was a rodeo...

爸爸曾是个杂技演员……

Before you kiss me you should know - Papa was a rodeo

在你吻我前,你该知道——我爸爸曾是个杂技演员

What a coincidence, your Papa was a rodeo too

真巧,你爸爸也曾是个杂技演员

评论
热度 ( 21 )

© Onecup | Powered by LOFTER