Focus on the simple pleasures.

The Day You Went Away - M2M

Well I wonder could it be

我想知道这是真的吗

When I was dreaming about you baby

当我梦到你的时候

You were dreaming of me

你的梦中也有我吗

Call me crazy

有人说我疯狂

Call me blind

有人说我盲目

To still be suffering is stupid after all of this time

在这次事情过去以后仍然为此伤痛很傻


Did I lose my love to someone better

我该将属于我的爱给她吗

And does she love you like I do

她会像我那样爱你吗

I do, you know I really really do

是的,我是真的真的很爱你


Well hey

是的

So much I need to say

我多么想告诉你

Been lonely since the day

那一天起我是多么的孤独

The day you went away

你离去的那一天


So sad but true

我是真的很难过

For me there's only you

对我来说你是唯一

Been crying since the day

那一天起我就一直哭泣

The day you went away

你离去的那一天


I remember date and time

我记得那一天那一刻

september twenty second

9月22日

sunday twenty five after nine

星期天9点25分

in the doorway with your case

你带着行李站在门口

No longer shouting at each other

我们不再争吵

There were tears on our faces

泪水挂在我们脸上


And we were letting go of something special

我们因为特殊的事分手

Something we'll never have again

那些事情在我们之间不会再发生

I know, I guess I really really know

我明白,我想我是真的真的明白了


Why do we never know what we've got till it's gone

为什么直到失去我们还是搞不懂究竟发生了什么

How could I carry on

我该怎样继续

Cause I've been missing you so much I have to say

我不得不说我是多么的想你

评论 ( 3 )
热度 ( 44 )

© Onecup | Powered by LOFTER